Für Deutsch bitte hier klicken!

Az erömü

A hajon talaltam egy Yamaha generatort. Elsö ranezesre azt mondanam, hogy viharvert darab, s bar beinditanom nem sikerult, (igaz csak 3x 4x rantottam be), de a felületi korroziot leszamitva nem tunik rozsdahegynek. Legközelebb legmagasabb prioritassal kezelem az ügyet, mert ugye aramforras szukseges mindenfele munkalathoz. Ellenöriznem es cserelnem kell a gyertyat, olajat, szüröt... Jo lenne hozza egy kezikönyv is, mert eddig azt nem talaltam a hajon, de meg sok ismeretlen dolog elökerülhet a fiokok sötet bugyraibol! :)

03.13 A generatorprojekt eredmenyesen zajlott. A karburatorban levo mocsok es iszap rakövesedett az uszohazban a szeleptüre es ez nem engedte a benzin megfelelö aramlasat. E porlaszto nagyon alapos tisztitasa utan a motor zokszo nelkül beindult es vidaman duruzsolva termelte az aramot. Terhelesprobajat egy 1000 Watt teljesitmenyü hölegpisztoly müködtetsevel tartottam, kifogastalan eredmennyel. Szepnek nem szep (talan majd ha egyszer nagyon unatkozom: lefestem), de nagyon megbizhato masina.

Kommentar schreiben

Kommentare: 0